bog

Náhradní potah na matraci

2. února 2018

Nově jsme v lednu spustili možnost objednat si samostatný potah na vaši stávající matraci. Potahy dostávají poměrně zabrat, jelikož tenké prostěradlo zdaleka nezachytí všechen pot a nečistoty, které tělo během spánku vyprodukuje. Je tedy nezbytné potah jednou za čas vyprat, přičemž praním a samotným používáním se potahy ničí. Pokud tedy máte doma stále dobře sloužící matracové jádro, můžete si vaši matraci výrazně omladit novým potahem.

Tento vám ušijeme v prakticky libovolném rozměru a to včetně výšky tak, aby potah přesně sedl na vaši matraci. Všechny naše potahy mají zaoblené hrany (bez lemu) a standardně dvojitý zip, díky kterému potah snadno rozdělíte na dvě části. Můžete tak vyprat v běžné pračce i potah z dvojlůžka. Celý, nedělitelný potah byste do běžné pračky totiž určitě nedostali. Aktuálně si můžete vybrat ze 6 potahových látek, přičemž potah vám ze zvolené látky ušijeme na míru a to do 5 pracovních dnů.

5 důvodů, proč je pořízení matrace bedino tím nejsnazším rozhodnutím, jaké kdy uděláte

31. října 2017

Existují velká rozhodnutí, která nás čas od času nutí hodně přemýšlet a řešit řadu otázek. Pořízení domu, bytu, auta… Pak je zde každodenní menší rozhodování nad tím, co si oblečete, co budete jíst, co budete dělat večer atd. V podstatě celý náš život je protkaný neustálou potřebou dělat nějaká rozhodnutí. Navíc existují situace, kde se musíte rozhodnout mezi desítkami až stovkami variant. Jako např. pořízení matrace.

Od vzniku matrace bedino se však výběr a koupě matrace stává tou nejjednodušší životní situací, jakou kdy budete muset řešit.

  1. Matrace bedino je jen jedna. Nebudete tak muset vybírat z desítek různých možností, které najdete v každém internetovém obchodě.
  2. Bedino si koupíte online z pohodlí domova, klidně rovnou z postele a to asi během 60 sekund. Končí tak nekonečné zkoušení matrací v kamenných obchodech.
  3. Přemýšlíte, jak převezete velkou matraci z obchodu k sobě domů? Už nemusíte. Matraci vám doručíme zdarma do 5 pracovních dní až ke dveřím v komprimovaném balení.
  4. Rozbalení doručené matrace je hračka. Do přibližně 10 minut můžete ležet, testovat, spát,…prostě co je libo.
  5. Jestli vám matrace skutečně vyhovuje, poznáte, až když se na ní několikrát vyspíte. Proto vám k bedinu dáme 30 dní na vyzkoušení. Když nebude vyhovovat, jednoduše vám vrátíme peníze a matraci si zdarma odvezeme.

Pro vaše nejjednodušší rozhodnutí v životě pokračujte na www.bedino.cz

Spánek se psem nebo kočkou

18. října 2017

Podle statistiky chová v Česku psa nebo kočku každá druhá domácnost. Řadíme se tak na špici v Evropě. Pokud povolíte svému mazlíčkovi přístup do ložnice vězte, že přítomnost zvířete v místnosti během spánku může mít za následek snížení krevního tlaku a lepší odbourávání stresu nabraného během dne. V nejedné domácnosti pak mají mazlíčci právo spát s jejich pánem či paní v posteli. Pojďme se podívat, co takto vřelí vztah ke zvířatům může dělat s vaším spánkem. Z různých studií vyšlo najevo, že:

  1. spánkem se zvířetem zvyšujete riziko přenosu škodlivých mikroorganismů ze zvířete na člověka,
  2. mohou se objevit nové spánkové komplikace, jako např. chrápání,
  3. usínací fáze může trvat déle, než je běžné, což může mít ráno za následek pocit nevyspalosti.

Pokud však bez svého mazlíčka během noci nemůžete být, doporučujeme se zaměřit na maximální dodržování následujících kro­ků:

  1. Navštěvujte pravidelně veterináře. Zajistíte tím dobré zdraví svému miláčkovi, ale hlavně minimalizujete riziko přenosu nechtěných mikroorganismů na vás.
  2. Pravidelně koupejte svého mazlíčka. Dobrá hygiena je v tomto případě základ a doplňuje první bod.
  3. Perte častěji povlečení. Se zvířetem v posteli prostě dochází k vyššímu špinění ložního prádla.

Jestli přeci jen zjistíte, že spánek s vaším domácím mazlíčkem není pro vás to pravé (např. se budíte nevyspalí), je na místě změna poměrů, a přesunutí zvířete na vlastní spací místo. I když to zřejmě nebude tak jednoduché.

4 důvody proč vám spánek pomůže k úspěšnější kariéře

26. září 2017

Určitě máte sami vyzkoušené, že pokud se dobře vyspíte, cítíte se následující lépe duševně i fyzicky. Souvisí však lepší spánek i s vaším pracovním výkonem?

1. Produktivita

Dostatek kvalitního spánku rozhodně má vliv na produktivitu práce. Mentální pohoda vám dovolí zvládat věci za kratší čas, čím toho ve výsledku zvládnete i více. Častým nešvarem společných pracovišť je vzájemné rušení, nicméně díky vašemu dobrému vyspání se i přes případné vyrušení dokážete opětovně rychle zkoncentrovat na vaši práci.

2. Kreativita

Každá práce svým způsobem potřebuje určitou dávku kreativního myšlení. Bill Gates jednou řekl, že je schopen dělat běžné pracovní činnosti i po pár hodinách spánku, ale pokud jej čeká kreativní úkol, tak potřebuje minimálně sedm hodin spánku. Obzvláště pozor na kvalitu spánku by si měly dávat osoby, kteří mají co dočinění s visuální kreativitou, která je z tohoto pohledu nejnáročnější.

3. Stres

Stres je nedílnou součástí našeho života a někdy nás dožene i k lepším výkonům. Všeho však moc škodí a o stresu a práci to platí dvojnásob. Z pohledu omezení stresových vlivů je důležitá REM část spánku, kdy dochází k odbourávání stresových hormonů. Během této fáze dochází i ukládání a jakémusi třídění informací. Bez kvalitního spánku se tedy dá se stresem a následným pracovním vypětím bojovat jen velmi obtížně.

4. Zdravý životní styl

Pokud nebudeme zdraví, těžko můžeme být úspěšní v naší práci. A jedním z pilířů pevného zdraví je opět kvalitní spánek. Můžete se zdravě stravovat, aktivně cvičit a sportovat, ale pokud si nedopřejete během noci řádný spánek, tak veškeré denní aktivity vám budou víceméně k ničemu.

Jak navrátit dětem školní spánkový režim

31. srpna 2017

Během prázdnin má většina dětí volnější režim, tudíž chodí spát později a ráno tím pádem i později vstává. S blížícím se začátkem školního roku je dobré dohlédnout na to, aby se vaše děti co nejdříve přizpůsobily školnímu režimu a zejména brzkému vstávání. Podle mnohých studií potřebují děti v nižším školním věku 9–11h, teenageři pak mezi 8–10h spánku. Realita je však často jiná, přičemž nedostatek spánku může vést ke slabším výkonům ve škole, k obtížím v soustředění se, případně k emočním problémům. Aby návrat do školních lavic byl co nejhladší, máme pro vás pár konkrétních tipů.

S koníčky rozumně

Dnes se dětem nabízí nepřeberné množství mimoškolních aktivit, které však ve větším množství moou vést k tomu, že vaše dítě bude nuceno dělat domácí školní povinnosti dlouho do noci a připravovat se tak o cenný spánek.

Předspánková příprava

Lidské tělo potřebuje určitou dobu, aby se připravilo na spánek. Minimálně hodinu před ulehnutím do postele by dítě mělo provozovat nějakou klidovou aktivitu (čtení, poslech hudby, koupel,…) a vyvarovat se rušivým elementům jako ej např. hraní her na počítači, sledování televize atd.

Umístěte hodiny do dětského pokoje

Navrhněte dítěti, že pokud se vzbudí dříve, ať zůstane ležet v posteli do ujednané hodiny a získaný věnuje např. čtení. Je zde tak jistá šance, že se mu podaří ještě usnout.

Utlumte i vaši aktivitu

Jakmile jednou dáte dítě do postele, měli byste ztišit/zklidnit i vaši aktivitu. V opačném případě by dítě mohlo mít pocit, že o něco přichází a tím oddalovat svůj spánek. Navíc pokud by u vašeho dítěte docházelo k průběžnému buzení během noci, ráno bude jistě unavené a to i v případě, že naspí doporučený počet hodin.